Expositie in onze club tot 1 april 2026
Tijdens elk concert kunt u nu genieten van prachtige foto’s van Pieter Boersma die hij vanaf de jaren ‘60 maakte van Willem Breuker. De serie vormt een weerslag van een halve eeuw vriendschap in het teken van muziek.
Pieter ving Willem op speciale momenten. De musicus is te zien in diverse eigenzinnige gedaanten. DIT WIL IK heet de expositie niet voor niets. Breuker wist wat hij wou, maar Boersma ook.
